loading...
فوتبال13
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
بسکتبال 2 324 navid
ق 0 212 mehrdad12
mehrdad بازدید : 171 دوشنبه 09 مرداد 1391 نظرات (0)

مربي سابق تيم ملي فوتبال ايران گفت : تيم برق شيراز بخشي از هويت مردم استان فارس است و از اين که با چنين شرايطي مواجه شده است بايد تاسف خورد

 

 

http://s3.picofile.com/file/7417935585/%D8%A7%D8%AF%D8%A7%D9%85%D9%87_%D9%85%D8%B7%D9%84%D8%A8.gif



 

وي که به منظور مذاکره براي پست مربيگري تيم برق شيراز به اين شهرسفر کرده است درحاشيه ديداربامديرعامل اين باشگاه ، بيان داشت : بايدبررسي کنيم که چرا فوتبال فارس و تيم برق شيراز اينقدرتابه اين حد ضعيف شد.

اصغر شرفي افزود: براي انجام اين بررسي نياز به يک برنامه ريزي مدون است تا اين تيم به همان تيم کوبنده وجنگنده سال هاي نه چندان دورمبدل شود.

وي گفت : حدود 10 سال پيش که شيراز بودم خاطرات بسيار خوبي از تيم فوتبال برق اين شهرداشتم ودر آن زمان بسياري از تيم ها به ويژه تيم هاي مطرح از بازي کردن با تيم برق شيراز واهمه داشتند .

مربي سابق تيم ملي ايران ادامه داد : زندگي متعلق به آدم هاي زحمت کش و انسان هايي است که اعتقاد و ايمان دارند و منهم اطمينان دارم در فارس انسان هاي بسيار خوبي وجود دارند که مي توان به کمک آنها تيم برق را به روزهاي اوجش رساند .

شرفي گفت : اين بدترين حال فوتبال فارس است ، ديگر چه مي خواهيم برسر فوتبال اين استان بيايد .

وي اظهار داشت: زمان کمي تا آغاز مسابقات فوتبال دسته اول داريم و تيم هاي شرکت کننده در اين رقابت هاي سخت فعاليت خود را زودتر آغاز کرده اند و من هم اگر با باشگاه برق به توافق نهايي رسيدم ، قول نمي دهم که به ليگ برتر صعود کنيم اما دوست دارم اين تيم را براي ليگ برترببندم .

سرمربي پيشين تيم برق بيان داشت : بايد به بازيکنان روحيه جنگندگي داد و عادت دارم به آنها ترس راه ندهم و بگويم براي زندگي کردن بايد بجنگيد واگر اين آمادگي در نزد بازيکنان وجود داشته باشد آنگاه مي توان مسايل تاکتيکي و تکنيکي را درتيم پياده کرد .

وي در مورد انتخاب کادر فني نيز گفت : دوست دارم کادر فني تيم ازمربيان شيرازي باشند و تجربياتم را دراختيار آنها قرار دهم تا شاهد پيشرفتشان باشيم .

شرفي درمورد قراردادش با باشگاه برق شيراز بيان داشت: مايلم به جوان هاي اين شهرخدمت کنم و مذاکرات خوبي هم با مديران باشگاه داشتم و اميداريم يک بارديگردرکنارتيم برق باشم.

وي افزود : اطلاعات خوبي از طريق وحيد رضايي مربي تيم، در ارتباط با بازيکنان کنوني دريافت کردم اما بايد تمرين آنها را مشاهده کنم ضمن اين که براي تقويت تيم نياز است که بازيکنان خوبي را به خدمت بگيريم و فرق هم نمي کند از کجاي ايران باشد .

شرفي با اشاره به تيم فوتبال فجرشهيد سپاسي شيراز گفت: خوشحالم ازاين که محمود ياوري با تيم فجرتوانسته براي فوتبال فارس آبرو داري کند .

مديرعامل باشگاه برق شيرازهم گفت : مذاکرات خوبي با اصغر شرفي داشتيم و به توافق هايي هم دست يافته ايم و براي نهايي شدن قرارداد نياز به برگزاري جلسات ديگري است .

حيدرعلي کامياب اضافه کرد : مقرر شده است ، شرفي درتمرينات تيم برق حاضر شود.



وي که به منظور مذاکره براي پست مربيگري تيم برق شيراز به اين شهرسفر کرده است درحاشيه ديداربامديرعامل اين باشگاه ، بيان داشت : بايدبررسي کنيم که چرا فوتبال فارس و تيم برق شيراز اينقدرتابه اين حد ضعيف شد.

اصغر شرفي افزود: براي انجام اين بررسي نياز به يک برنامه ريزي مدون است تا اين تيم به همان تيم کوبنده وجنگنده سال هاي نه چندان دورمبدل شود.

وي گفت : حدود 10 سال پيش که شيراز بودم خاطرات بسيار خوبي از تيم فوتبال برق اين شهرداشتم ودر آن زمان بسياري از تيم ها به ويژه تيم هاي مطرح از بازي کردن با تيم برق شيراز واهمه داشتند .

مربي سابق تيم ملي ايران ادامه داد : زندگي متعلق به آدم هاي زحمت کش و انسان هايي است که اعتقاد و ايمان دارند و منهم اطمينان دارم در فارس انسان هاي بسيار خوبي وجود دارند که مي توان به کمک آنها تيم برق را به روزهاي اوجش رساند .

شرفي گفت : اين بدترين حال فوتبال فارس است ، ديگر چه مي خواهيم برسر فوتبال اين استان بيايد .

وي اظهار داشت: زمان کمي تا آغاز مسابقات فوتبال دسته اول داريم و تيم هاي شرکت کننده در اين رقابت هاي سخت فعاليت خود را زودتر آغاز کرده اند و من هم اگر با باشگاه برق به توافق نهايي رسيدم ، قول نمي دهم که به ليگ برتر صعود کنيم اما دوست دارم اين تيم را براي ليگ برترببندم .

سرمربي پيشين تيم برق بيان داشت : بايد به بازيکنان روحيه جنگندگي داد و عادت دارم به آنها ترس راه ندهم و بگويم براي زندگي کردن بايد بجنگيد واگر اين آمادگي در نزد بازيکنان وجود داشته باشد آنگاه مي توان مسايل تاکتيکي و تکنيکي را درتيم پياده کرد .

وي در مورد انتخاب کادر فني نيز گفت : دوست دارم کادر فني تيم ازمربيان شيرازي باشند و تجربياتم را دراختيار آنها قرار دهم تا شاهد پيشرفتشان باشيم .

شرفي درمورد قراردادش با باشگاه برق شيراز بيان داشت: مايلم به جوان هاي اين شهرخدمت کنم و مذاکرات خوبي هم با مديران باشگاه داشتم و اميداريم يک بارديگردرکنارتيم برق باشم.

وي افزود : اطلاعات خوبي از طريق وحيد رضايي مربي تيم، در ارتباط با بازيکنان کنوني دريافت کردم اما بايد تمرين آنها را مشاهده کنم ضمن اين که براي تقويت تيم نياز است که بازيکنان خوبي را به خدمت بگيريم و فرق هم نمي کند از کجاي ايران باشد .

شرفي با اشاره به تيم فوتبال فجرشهيد سپاسي شيراز گفت: خوشحالم ازاين که محمود ياوري با تيم فجرتوانسته براي فوتبال فارس آبرو داري کند .

مديرعامل باشگاه برق شيرازهم گفت : مذاکرات خوبي با اصغر شرفي داشتيم و به توافق هايي هم دست يافته ايم و براي نهايي شدن قرارداد نياز به برگزاري جلسات ديگري است .

حيدرعلي کامياب اضافه کرد : مقرر شده است ، شرفي درتمرينات تيم برق حاضر شود.

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما چه تیمی قهرمان لیگ ایران میشود
    از این وبلاگ چه قدر رازی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 114
  • کل نظرات : 18
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 42
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 48
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 50
  • بازدید ماه : 351
  • بازدید سال : 3,701
  • بازدید کلی : 21,064
  • ارم لیگ های مهم