loading...
فوتبال13
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
بسکتبال 2 328 navid
ق 0 216 mehrdad12
mehrdad بازدید : 130 پنجشنبه 29 تیر 1391 نظرات (0)

سرمربي ماتادورها معتقد است که بايد به موفقيتهاي تيمش بهاي بيشتري داده شود .

 

http://s3.picofile.com/file/7417935585/%D8%A7%D8%AF%D8%A7%D9%85%D9%87_%D9%85%D8%B7%D9%84%D8%A8.gif

يسنته دل بوسکه، سرمربي تيم ملي اسپانيا معتقد است که بعد از قهرماني تيمش در رقابتهاي يورو2012 و موفقيتهاي متعدد ماتادورها درعرصه بين المللي، توپ طلا بايد به يک اسپانيايي برسد. او در جريان بازديد از کمپ بيسنته دل بوسکه در کنفرانسي خبري شرکت کرده و دراين باره گفت:« اميدوارم که توپ طلا را به يک اسپانيايي بدهند. بايد پاداش مهارتهاي فردي و همچنين تيمهايي که به قهرماني مي رسند و اين جواناني که در طول 4 سال اخير تمام جامهاي ممکن را فتح کرده اند را داد. اينها آماري هستند که بايد مورد توجه قرار بگيرند.من از فرد خاصي اسم نمي برم ولي هريک از بازيکنان ما مي توانند به عنوان بهترين بازيکن دنيا شناخته شوند.»

دل بوسکه به علاوه اميد فراواني به موفقيت تيم المپيک اسپانيا در بازيهاي لندن بسته است:« اميد فراواني داريم که تيم المپيک اسپانيا به قهرماني برسد. تيم خيلي خوبي داريم. هرچند که شروع خوبي در بازي دوستانه مقابل سنگال (که با شکست 0-2 اسپانيا همراه بود) نداشتيم. ولي فکر مي کنم که تيم پايه اي ما هم تيم قدرتمند و خوبي است.ما به اين تيم اعتماد زيادي داريم و مطمئنا آنها به نتايج خوبي خواهند رسيد.»

سرمربي ماتادورها معتقد است که تک تک حريفان اسپانيا در بازيهاي المپيک خطرناک هستند و البته اروگوئه و برزيل را مدعيان اصلي قهرماني مي داند:« بازي مقابل تک تک حريفان سخت و پيچيده است و برزيل و اروگوئه سرسخت ترين تيمهاي حاضر در المپيک هستند. بازيکنان اسپانيا بايد با انگيزه زيادي به اين رقابتها بروند. در دنياي ورزش هميشه توقعات زيادي وجود دارد. بازيکنان اين را مي دانند و بلدند که چطور با اين فشارها کنار بيايند و با انگيزه زيادي به اين رقابتها مي روند. آنها لحظات ويژه اي را پشت سرمي گذارند. بايد روحيه رقابتي شان را حفظ کنند.»

يکي از بازيکنان حاضر درتيم المپيک اسپانيا، جوردي آلباست؛ ستاره نوظهور اسپانيا در رقابتهاي يورو. دل بوسکه درمورد او گفت:« آلبا با اوج آمادگي به المپيک مي رود.او چند روزي استراحت کرده. آلبا بازيکن جواني است و نبايد تابستان فشرده اي که پشت سرگذاشته را يک بهانه بدانيم. او بعد ازالمپيک هم به اردوي بارسلونا خواهد رفت وقطعا فصلي درخشان را با اين تيم پشت سرخواهد گذاشت.البته مخالفت ابتدايي بارسا براي حضور آلبا هم طبيعي است. آنها مي خواهند از ستاره هايشان محافظت و مراقبت به عمل بياورند ولي هميشه رابطه سران بارسا با مسئولان فدراسيون خوب بوده است. مصدوميت تياگو آلکانتارا هم مصدوميت مهمي براي تيم المپيک و بارساست.او در اين تيم مي توانست در کنار آندر اررا، ماتا و خاوي مارتينس يکي از بازيکنان کليدي باشد ولي متاسفانه نتوانست به المپيک برود.»

سرمربي ماتادورها درمورد قهرماني تيم ملي زير 19 سال اسپانيا در يورو هم گفت:« واقعا خوشحال و راضي ام. اين تيم با شايستگي و به زيبايي بازي کرد و قهرمان شد.تيم هاي پايه اي ما هنوز هم خيلي خوب کار مي کنند و بازيکنان خيلي خوبي دارند که نه تنها از رئال و بارسا، بلکه از تيمهاي ديگري مثل اتلتيکو وساير تيم ها مي آيند.»

دل بوسکه در واکنش به انتقاداتي که نسبت به عملکرد تيمش در يورو به گوش مي رسيد، اعلام کرد که اين انتقادات روي او تاثيري نمي گذارد و منطقي است که چنين صحبت هايي به گوش برسد:« در اين شرايط منطقي است که اين بحث ها مطرح شود. در طول اين يک ماه، همه درگير يورو بودند ولي اين انتقادات روي ما تاثيري نگذاشت. وظيفه ما اين است که اين انتقادات را گوش کنيم ولي ما به سيستم کاري خودمان وفادار بوديم و از همان روز اول، تا آخرين بازي، با همان سيستم کار کرديم و سبکمان را تغيير نداديم.»

دل بوسکه درمورد غيبت پويول دراين رقابتها گفت:« پويول به دليل مصدوميت در يورو نبود ولي اميدوارم که بزودي بتواند تعداد بازيهاي ملي اش را به عدد100 برساند.بايد ببينيم که در تيم باشگاهي اش چه خواهد کرد. او يک بازيکن کاملا حرفه اي است و خيلي از خودش مراقبت مي کند.همه ما دوست داريم که او صدمين بازي ملي اش را انجام دهد.»

سوژه آخر، شروع فصل جديد رقابتهاي لاليگا در روز 18 آگوست بود:« به نظر مي رسد که يک بار ديگر ليگ دو قطبي را خواهيم داشت.الان رئال و بارسا به مراتب قوي تر از ساير تيمها هستند.»



برچسب ها اهنگ ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما چه تیمی قهرمان لیگ ایران میشود
    از این وبلاگ چه قدر رازی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 114
  • کل نظرات : 18
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 17
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 202
  • بازدید ماه : 878
  • بازدید سال : 4,228
  • بازدید کلی : 21,591
  • ارم لیگ های مهم