loading...
فوتبال13
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
بسکتبال 2 329 navid
ق 0 216 mehrdad12
mehrdad بازدید : 132 پنجشنبه 29 تیر 1391 نظرات (0)

سرمربي تيم فوتبال آلومينيوم هرمزگان گفت که راي محروميتش صحيح است، اما دوست داشت او و قلعه نويي روي نيمکت تيم مي‌نشستند.

 

http://s3.picofile.com/file/7417935585/%D8%A7%D8%AF%D8%A7%D9%85%D9%87_%D9%85%D8%B7%D9%84%D8%A8.gif

اکبر ميثاقيان در نشست خبري پيش از بازي استقلال و آلومينيوم هرمزگان درباره اين ديدار اظهار کرد: بازي ما با استقلال بازي سختي خواهد شد. استقلال و پرسپوليس هميشه اول فصل بهترين مهره‌ها را جمع مي‌کنند و بهترين تيم را مي‌بندند. تيم ما تيم جوان و يک دستي است که از لحاظ انگيزه و روحيه قدرت لازم را براي مبارزه و حضور در اين بازي بزرگ را دارد. ما آماده هستيم و تا آخرين لحظه مي‌جنگيم و ترسي از حريفانمان نداريم. ان‌شاءالله که فردا بازي خوبي انجام خواهد شد.

به نقل از ايسنا ،سرمربي آلومينيوم هرمزگان در ادامه بيان کرد: در ليگ دسته يک کار راحت‌تر است و پنج هفته‌ مانده به پايان بازي‌ها قهرمان مي‌شويم، اما ليگ برتر متفاوت است و هواداران هم بايد بدانند که بايد صبور باشند. ما تيممان را دير بستيم و به اندازه بضاعتمان بازيکن جذب کرديم. هم به لحاظ فني و هم از نظر صداقت بازيکنان خوبي را گرفتيم و اميدوارم که جزو تيم‌هاي خوب ليگ باشيم و در آخر فصل به ليگ يک سقوط نکنيم.

وي درباره احتمال پخش نشدن مستقيم بازي و تاثير اين مساله بر انگيزه بازيکنان تيمش گفت: ما به ميدان مي‌رويم و مي‌جنگيم و کاري نداريم که تلويزيون بازي ما را پخش مي‌کند يا خير؟ اگر پخش کرد که بهتر اما اگر پخش نکند، بعدا فيلم بازي را مي‌گيريم و نگاه مي‌‌کنيم.

اکبر ميثاقيان در واکنش به لقب «ضد فوتبال» که به او داده‌اند گفت: اگر ما ضد فوتبال بازي مي‌‌کنيم پس چلسي هم با ضد فوتبال بايرن را شکست داد. بايد بگويم که حاضرم فوتبال بد بازي کنم، ولي بازي را ببرم.

وي همچنين درباره برگزاري بازي در ماه مبارک رمضان گفت: ما تابع قوانين فدراسيون هستيم و آنها اگر بازي را در ماه مبارک رمضان برگزار کنند، بازي مي‌‌کنيم و اگر هم برگزار نکنند، بازي نمي‌کنيم.

ميثاقيان درباره دير برگزار شدن بازي‌هاي در ماه مبارک رمضان ادامه داد: فکر نمي‌کنم که اين مساله تاثير چنداني داشته باشد.

سرمربي آلومينيوم هرمزگان درباره محروميتش از حضور روي نيمکت گفت: هر کاري که بايد شود، درون زمين انجام مي‌شود و بيرون از زمين کاري از ما بر نمي‌آيد. ضمن اين که وقتي که روي نيمکت هستيم تنها جايي که مشخص شده است، مي‌توانيم به کنار زمين بياييم و بقيه کار را بازيکنان انجام مي‌دهند. خودم دوست داشتم روي نيمکت باشم و قلعه نويي هم روي نيمکت حضور داشته باشد. همه دوست دارند مقابل استقلال و پرسپوليس روي نيمکت بنشينند، اما بيرون از زمين بودن هم جذابيت ديگري دارد!

او همچنين درباره اظهار نظرش گفته بود به خاطر محروميت قلعه نويي محروم شده است، گفت: من از آيين‌نامه انضباطي اطلاع کمي داشتم و چون نمي دانستم که محروميت ليگ برتر به بازي‌هاي فصل گذشته در ليگ يک ارتباط دارد، گفتم که حتما به خاطر محروميت قلعه نويي مرا محروم کرده‌اند، اما الان فهميدم که تصميم درستي بود و من خبر نداشتم.

او همچنين در پايان صحبت‌هايش گفت: من هر چه دارم از جمله لقب‌هاي «اکبر اوتي»، «آرش کمانگير»، «ضد فوتبال» و غيره را از رسانه‌ها دارم و هميشه ممنون شما خبرنگاران هستم و دستتان را مي‌بوسم. اگر روزي جواب ندادم و يا ناراحت شدم مرا ببخشيد.



اکبر ميثاقيان در نشست خبري پيش از بازي استقلال و آلومينيوم هرمزگان درباره اين ديدار اظهار کرد: بازي ما با استقلال بازي سختي خواهد شد. استقلال و پرسپوليس هميشه اول فصل بهترين مهره‌ها را جمع مي‌کنند و بهترين تيم را مي‌بندند. تيم ما تيم جوان و يک دستي است که از لحاظ انگيزه و روحيه قدرت لازم را براي مبارزه و حضور در اين بازي بزرگ را دارد. ما آماده هستيم و تا آخرين لحظه مي‌جنگيم و ترسي از حريفانمان نداريم. ان‌شاءالله که فردا بازي خوبي انجام خواهد شد.

به نقل از ايسنا ،سرمربي آلومينيوم هرمزگان در ادامه بيان کرد: در ليگ دسته يک کار راحت‌تر است و پنج هفته‌ مانده به پايان بازي‌ها قهرمان مي‌شويم، اما ليگ برتر متفاوت است و هواداران هم بايد بدانند که بايد صبور باشند. ما تيممان را دير بستيم و به اندازه بضاعتمان بازيکن جذب کرديم. هم به لحاظ فني و هم از نظر صداقت بازيکنان خوبي را گرفتيم و اميدوارم که جزو تيم‌هاي خوب ليگ باشيم و در آخر فصل به ليگ يک سقوط نکنيم.

وي درباره احتمال پخش نشدن مستقيم بازي و تاثير اين مساله بر انگيزه بازيکنان تيمش گفت: ما به ميدان مي‌رويم و مي‌جنگيم و کاري نداريم که تلويزيون بازي ما را پخش مي‌کند يا خير؟ اگر پخش کرد که بهتر اما اگر پخش نکند، بعدا فيلم بازي را مي‌گيريم و نگاه مي‌‌کنيم.

اکبر ميثاقيان در واکنش به لقب «ضد فوتبال» که به او داده‌اند گفت: اگر ما ضد فوتبال بازي مي‌‌کنيم پس چلسي هم با ضد فوتبال بايرن را شکست داد. بايد بگويم که حاضرم فوتبال بد بازي کنم، ولي بازي را ببرم.

وي همچنين درباره برگزاري بازي در ماه مبارک رمضان گفت: ما تابع قوانين فدراسيون هستيم و آنها اگر بازي را در ماه مبارک رمضان برگزار کنند، بازي مي‌‌کنيم و اگر هم برگزار نکنند، بازي نمي‌کنيم.

ميثاقيان درباره دير برگزار شدن بازي‌هاي در ماه مبارک رمضان ادامه داد: فکر نمي‌کنم که اين مساله تاثير چنداني داشته باشد.

سرمربي آلومينيوم هرمزگان درباره محروميتش از حضور روي نيمکت گفت: هر کاري که بايد شود، درون زمين انجام مي‌شود و بيرون از زمين کاري از ما بر نمي‌آيد. ضمن اين که وقتي که روي نيمکت هستيم تنها جايي که مشخص شده است، مي‌توانيم به کنار زمين بياييم و بقيه کار را بازيکنان انجام مي‌دهند. خودم دوست داشتم روي نيمکت باشم و قلعه نويي هم روي نيمکت حضور داشته باشد. همه دوست دارند مقابل استقلال و پرسپوليس روي نيمکت بنشينند، اما بيرون از زمين بودن هم جذابيت ديگري دارد!

او همچنين درباره اظهار نظرش گفته بود به خاطر محروميت قلعه نويي محروم شده است، گفت: من از آيين‌نامه انضباطي اطلاع کمي داشتم و چون نمي دانستم که محروميت ليگ برتر به بازي‌هاي فصل گذشته در ليگ يک ارتباط دارد، گفتم که حتما به خاطر محروميت قلعه نويي مرا محروم کرده‌اند، اما الان فهميدم که تصميم درستي بود و من خبر نداشتم.

او همچنين در پايان صحبت‌هايش گفت: من هر چه دارم از جمله لقب‌هاي «اکبر اوتي»، «آرش کمانگير»، «ضد فوتبال» و غيره را از رسانه‌ها دارم و هميشه ممنون شما خبرنگاران هستم و دستتان را مي‌بوسم. اگر روزي جواب ندادم و يا ناراحت شدم مرا ببخشيد.

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما چه تیمی قهرمان لیگ ایران میشود
    از این وبلاگ چه قدر رازی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 114
  • کل نظرات : 18
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 79
  • باردید دیروز : 17
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 276
  • بازدید ماه : 952
  • بازدید سال : 4,302
  • بازدید کلی : 21,665
  • ارم لیگ های مهم