loading...
فوتبال13
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
بسکتبال 2 328 navid
ق 0 216 mehrdad12
mehrdad بازدید : 113 پنجشنبه 29 تیر 1391 نظرات (0)

اين اسطوره آرژانتيني چند روز قبل بعد از يک فصل ناکام در باشگاه اماراتي، اخراج شد؛ در حالي که هنوز يک فصل ديگر از قرارداد او باقي مانده بود.

 

http://s3.picofile.com/file/7417935585/%D8%A7%D8%AF%D8%A7%D9%85%D9%87_%D9%85%D8%B7%D9%84%D8%A8.gif


ديه گو مارادونا، سرمربي سابق الوصل اعلام کرد ماجراي اخراج شدن از اين باشگاه را از طريق توئيتر متوجه شده است.

اين اسطوره آرژانتيني چند روز قبل بعد از يک فصل ناکام در باشگاه اماراتي، اخراج شد؛ در حالي که هنوز يک فصل ديگر از قرارداد او باقي مانده بود.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" من خبر اخراج شدنم را از طريق توئيتر متوجه شدم؛ اين خيلي بد است.

من تا زماني که آنها تصميم به ايجاد تغيير گرفتند، به کارم ادامه دادم. باشگاه مال آنهاست و من نمي توانم چيزي بگويم؛ آنها حق دارند که مربي مورد نظرشان را انتخاب کنم."

اين در حالي است که محمد بن دخان، نايب رئيس باشگاه الوصل با تکذيب اين صحبت ها، اعلام کرد براي اطلاع قطع همکاري با مارادونا، از طريق سفارت آرژانتين و با کمک يک مترجم اسپانيايي با او تماس گرفته اند.

" ما از مسير درستي براي تماس با نماينده قانوني او استفاده کرده و تصميم مان به او اطلاع داديم. اگر تاخيري بود، به اين خاطر بود که زماني را به ارزيابي کار و تصميم گرفتن اختصاص داديم."



ديه گو مارادونا، سرمربي سابق الوصل اعلام کرد ماجراي اخراج شدن از اين باشگاه را از طريق توئيتر متوجه شده است.

اين اسطوره آرژانتيني چند روز قبل بعد از يک فصل ناکام در باشگاه اماراتي، اخراج شد؛ در حالي که هنوز يک فصل ديگر از قرارداد او باقي مانده بود.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" من خبر اخراج شدنم را از طريق توئيتر متوجه شدم؛ اين خيلي بد است.

من تا زماني که آنها تصميم به ايجاد تغيير گرفتند، به کارم ادامه دادم. باشگاه مال آنهاست و من نمي توانم چيزي بگويم؛ آنها حق دارند که مربي مورد نظرشان را انتخاب کنم."

اين در حالي است که محمد بن دخان، نايب رئيس باشگاه الوصل با تکذيب اين صحبت ها، اعلام کرد براي اطلاع قطع همکاري با مارادونا، از طريق سفارت آرژانتين و با کمک يک مترجم اسپانيايي با او تماس گرفته اند.

" ما از مسير درستي براي تماس با نماينده قانوني او استفاده کرده و تصميم مان به او اطلاع داديم. اگر تاخيري بود، به اين خاطر بود که زماني را به ارزيابي کار و تصميم گرفتن اختصاص داديم."

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما چه تیمی قهرمان لیگ ایران میشود
    از این وبلاگ چه قدر رازی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 114
  • کل نظرات : 18
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 72
  • باردید دیروز : 17
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 269
  • بازدید ماه : 945
  • بازدید سال : 4,295
  • بازدید کلی : 21,658
  • ارم لیگ های مهم