loading...
فوتبال13
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
بسکتبال 2 329 navid
ق 0 216 mehrdad12
mehrdad بازدید : 92 یکشنبه 01 مرداد 1391 نظرات (0)

سرمربي تيم فوتبال استقلال گفت: مجيدي پيغام داد که بايد کاپيتان باشد ولي من برايش چارچوب گذاشتم.

 

 

http://s3.picofile.com/file/7417935585/%D8%A7%D8%AF%D8%A7%D9%85%D9%87_%D9%85%D8%B7%D9%84%D8%A8.gif

 

 

 

 

 


 امير قلعه‌نويي در پايان تمرين امروز استقلال در جمع خبرنگاران گفت: خدا را شکر نکونام هم به تيم ما اضافه شد و تيم ما اکنون با 21 بازيکن کامل شد.

قلعه‌نويي در مورد علت منتفي شدن حضور مجيدي در استقلال گفت: من و فتح‌الله‌زاده صحبت کرديم و قرار شد مجيدي بيايد اما ديروز به من تلفن زدند و گفتند مجيدي گفته بحث کاپيتاني چه مي‌شود. همه ما بايد در چارچوب حرکت کنيم قلعه‌نويي در چارچوب مديريت است، مديريت در چارچوب هيئت مديره و هيئت مديره در چارچوب مجمع. جايي که چارچوب نباشد کار درست انجام نمي‌شود.

وي ادامه داد: مصاحبه مهدوي‌کيا را ببينيد او از نظر اخلاقي، رفتاري و فني بازيکن خوبي است اما مي‌گويد به نيمکت‌نشيني در پرسپوليس افتخار مي‌کنم. در حالي که مجيدي پيغام داد من بايد کاپيتان باشم اما من گفتم مجيدي بايد در چارچوبي که من تعيين مي‌کنم قرار بگيرد و به خاطر فتح‌الله‌زاده و مردم قبول کردم به استقلال بيايد اما اولويت مجيدي کاپيتاني بود و در چارچوبي که من برايش تعيين کردم او قبول نکرد که کار کند.

قلعه‌نويي در مورد اينکه در صورت حضور مجيدي در استقلال او کاپيتان مي‌شد يا نکونام، گفت: هنوز به اين مسئله نرسيده‌ايم که بخواهيم در مورد آن صحبت کنيم.

سرمربي استقلال در مورد اينکه از نکونام به عنوان شاه‌ماهي ياد مي‌شود، گفت: نکونام از نظر فني، اخلاقي بازيکن بزرگي است اما همه آنهايي که به استقلال آمده‌اند شاه ماهي هستند و شاه ماهي ما استقلال و مردم هستند.

وي در مورد اينکه فتح‌الله‌زاده قلعه‌نويي را رئيس شاه ماهي‌ها ناميده گفت: او به من محبت داشته من کمترين نقش را در استقلال دارم، همکارانم، خود فتح‌الله‌زاده، اميري، ليدرها، آقاي کامراني همه زحمت کشيدند شاه ماهي ما هم استقلال و مردم هستند.

سرمربي تيم استقلال در مورد اينکه رويانيان گفته يک تيم 6 ميليارد تومان براي جذب دو بازيکن هزينه کرده، گفت: رويانيان از دوستان من است اما او مديرعامل است و جواب مديرعامل  را بايد فتح‌الله‌زاده بدهد و من در کار ديگران ورود نمي‌کنم. از نظر اخلاقي هم درست نيست بايد ياد بگيريم فقط در مورد تيم خودمان حرف بزنيم اما من به مردم قول مي‌دهم که چنين ارقامي درست نيست. ما براي حضور در آسيا و ليگ برتر تيم خوبي بستيم. 5 هفته است که تمرين کرده‌ايم يک مسابقه از ليگ برتر را هم انجام داديم بدون اينکه بازيکنان يک ريال پول بگيرند در کجاي دنيا چنين اتفاقي مي‌افتد اگر سراغ داريد بگوييد و از من جايزه بگيريد. بازيکنان به اعتقاد و احترام به مردم بازي کردند و فتح‌الله‌زاده هم قول داده قبل از بازي با سايپا به بازيکنان پول بدهد.

وي در مورد دروازه‌بانان استقلال گفت:‌ دو دروازه‌بان خوب و جوان و آينده‌دار‌ داريم و يک دروازه‌بان استراليايي هم جذب کرديم.

قلعه‌نويي در مورد تمرين‌هاي انفرادي مجتبي جباري گفت: جباري در تمرينات بدنسازي و آمادگي همراه ما نبود و از نظر جسماني ضعيف‌تر از سايرين است و با صحبت‌هايي که خود جباري با من کرد گفت فکر مي‌کنم از بازي سوم بتواند به ما کمک کند اکنون نيز زير نظر دکتر حاج‌ قاسم تمرين مي‌کند و پس از تأييد پزشکي و بدنسازي از او استفاده خواهيم کرد.

وي در مورد ديدار هفته دوم استقلال با سايپا در چهارشنبه‌ شب گفت: نسبت به آلومينيوم هرمزگان شناخت بيشتري از سايپا داريم بازي سايپا و تراکتورسازي به همراه بياني و رجبي آناليز کرديم و گروه آناليز اطلاعات لازم را به ما داده است و ما هم اطلاعات تصويري را به دست آورده‌ايم. در بازي با سايپا راحت‌تر بازي مي‌کنيم نتيجه هم دست خداست اما قول مي‌دهم با تمام وجود بازي کنيم.

وي درمورد تغييرات احتمالي استقلال در هفته دوم ليگ برتر گفت:‌ تيم ما دو بخش بود يک بخش بازيکناني که از ابتدا با ما بودند و پنج شش نفر آنها جديد بودند و هنوز هماهنگ نشده بودند اما ما بازي به بازي بهتر خواهيم شد و از هفته چهار و پنجم به شرايط بهتري مي‌رسيم.



 


 امير قلعه‌نويي در پايان تمرين امروز استقلال در جمع خبرنگاران گفت: خدا را شکر نکونام هم به تيم ما اضافه شد و تيم ما اکنون با 21 بازيکن کامل شد.

قلعه‌نويي در مورد علت منتفي شدن حضور مجيدي در استقلال گفت: من و فتح‌الله‌زاده صحبت کرديم و قرار شد مجيدي بيايد اما ديروز به من تلفن زدند و گفتند مجيدي گفته بحث کاپيتاني چه مي‌شود. همه ما بايد در چارچوب حرکت کنيم قلعه‌نويي در چارچوب مديريت است، مديريت در چارچوب هيئت مديره و هيئت مديره در چارچوب مجمع. جايي که چارچوب نباشد کار درست انجام نمي‌شود.

وي ادامه داد: مصاحبه مهدوي‌کيا را ببينيد او از نظر اخلاقي، رفتاري و فني بازيکن خوبي است اما مي‌گويد به نيمکت‌نشيني در پرسپوليس افتخار مي‌کنم. در حالي که مجيدي پيغام داد من بايد کاپيتان باشم اما من گفتم مجيدي بايد در چارچوبي که من تعيين مي‌کنم قرار بگيرد و به خاطر فتح‌الله‌زاده و مردم قبول کردم به استقلال بيايد اما اولويت مجيدي کاپيتاني بود و در چارچوبي که من برايش تعيين کردم او قبول نکرد که کار کند.

قلعه‌نويي در مورد اينکه در صورت حضور مجيدي در استقلال او کاپيتان مي‌شد يا نکونام، گفت: هنوز به اين مسئله نرسيده‌ايم که بخواهيم در مورد آن صحبت کنيم.

سرمربي استقلال در مورد اينکه از نکونام به عنوان شاه‌ماهي ياد مي‌شود، گفت: نکونام از نظر فني، اخلاقي بازيکن بزرگي است اما همه آنهايي که به استقلال آمده‌اند شاه ماهي هستند و شاه ماهي ما استقلال و مردم هستند.

وي در مورد اينکه فتح‌الله‌زاده قلعه‌نويي را رئيس شاه ماهي‌ها ناميده گفت: او به من محبت داشته من کمترين نقش را در استقلال دارم، همکارانم، خود فتح‌الله‌زاده، اميري، ليدرها، آقاي کامراني همه زحمت کشيدند شاه ماهي ما هم استقلال و مردم هستند.

سرمربي تيم استقلال در مورد اينکه رويانيان گفته يک تيم 6 ميليارد تومان براي جذب دو بازيکن هزينه کرده، گفت: رويانيان از دوستان من است اما او مديرعامل است و جواب مديرعامل  را بايد فتح‌الله‌زاده بدهد و من در کار ديگران ورود نمي‌کنم. از نظر اخلاقي هم درست نيست بايد ياد بگيريم فقط در مورد تيم خودمان حرف بزنيم اما من به مردم قول مي‌دهم که چنين ارقامي درست نيست. ما براي حضور در آسيا و ليگ برتر تيم خوبي بستيم. 5 هفته است که تمرين کرده‌ايم يک مسابقه از ليگ برتر را هم انجام داديم بدون اينکه بازيکنان يک ريال پول بگيرند در کجاي دنيا چنين اتفاقي مي‌افتد اگر سراغ داريد بگوييد و از من جايزه بگيريد. بازيکنان به اعتقاد و احترام به مردم بازي کردند و فتح‌الله‌زاده هم قول داده قبل از بازي با سايپا به بازيکنان پول بدهد.

وي در مورد دروازه‌بانان استقلال گفت:‌ دو دروازه‌بان خوب و جوان و آينده‌دار‌ داريم و يک دروازه‌بان استراليايي هم جذب کرديم.

قلعه‌نويي در مورد تمرين‌هاي انفرادي مجتبي جباري گفت: جباري در تمرينات بدنسازي و آمادگي همراه ما نبود و از نظر جسماني ضعيف‌تر از سايرين است و با صحبت‌هايي که خود جباري با من کرد گفت فکر مي‌کنم از بازي سوم بتواند به ما کمک کند اکنون نيز زير نظر دکتر حاج‌ قاسم تمرين مي‌کند و پس از تأييد پزشکي و بدنسازي از او استفاده خواهيم کرد.

وي در مورد ديدار هفته دوم استقلال با سايپا در چهارشنبه‌ شب گفت: نسبت به آلومينيوم هرمزگان شناخت بيشتري از سايپا داريم بازي سايپا و تراکتورسازي به همراه بياني و رجبي آناليز کرديم و گروه آناليز اطلاعات لازم را به ما داده است و ما هم اطلاعات تصويري را به دست آورده‌ايم. در بازي با سايپا راحت‌تر بازي مي‌کنيم نتيجه هم دست خداست اما قول مي‌دهم با تمام وجود بازي کنيم.

وي درمورد تغييرات احتمالي استقلال در هفته دوم ليگ برتر گفت:‌ تيم ما دو بخش بود يک بخش بازيکناني که از ابتدا با ما بودند و پنج شش نفر آنها جديد بودند و هنوز هماهنگ نشده بودند اما ما بازي به بازي بهتر خواهيم شد و از هفته چهار و پنجم به شرايط بهتري مي‌رسيم.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما چه تیمی قهرمان لیگ ایران میشود
    از این وبلاگ چه قدر رازی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 114
  • کل نظرات : 18
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 87
  • باردید دیروز : 17
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 284
  • بازدید ماه : 960
  • بازدید سال : 4,310
  • بازدید کلی : 21,673
  • ارم لیگ های مهم