loading...
فوتبال13
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
بسکتبال 2 328 navid
ق 0 216 mehrdad12
mehrdad بازدید : 107 دوشنبه 02 مرداد 1391 نظرات (0)

مهاجم تيم استقلال مي‌گويد وقتي جواد نکونام از ميلياردها تومان پول به خاطر استقلال مي‌گذرد، بازوبند کاپيتاني برايش کم است.

 

http://s3.picofile.com/file/7417935585/%D8%A7%D8%AF%D8%A7%D9%85%D9%87_%D9%85%D8%B7%D9%84%D8%A8.gif



 

     آرش برهاني در خصوص آخرين وضعيت تيمش قبل از ديدار روز چهارشنبه با سايپا صحبت‌هايي را انجام داده که در زير مي‌خوانيد:


* جواد نکونام هم که به استقلال پيوست؟


او بازيکن بزرگي است و مي‌تواند به تيم ما کمک کند. با آمدن نکونام مطمئن هستم که تيم ما خيلي بهتر از قبل شکل مي‌گيرد و به آينده خوشبين مي‌شويم.


* ظاهرا جمع‌بندي‌ها به گونه‌اي بوده که نکونام کاپيتان استقلال شود.


نمي‌خواهم زياد در اين باره صحبت کنم چون در حيطه وظايف من نيست اما اعتقاد دارم بازوبند کاپيتاني براي کسي که از ميلياردها پول در کشورهاي عربي و ترکيه مي‌گذرد و به استقلال مي‌آيد کم است.


* شرايط تيمتان چطور است؟


مي‌دانم که در بازي اول فصل اصلا خوب کار نکرديم اما مطمئن هستم هفته به هفته بهتر خواهيم شد. به هواداران اين اطمينان را مي‌دهم که هفته‌هاي آينده علاوه بر بازي‌ها خوب 3 امتياز را مي‌گيريم.


* در تمرين ديروز ضربه محکم جانواريو يک توپ را منفجر کرد...


 قبلا هم گفته بودم توپ‌هاي بازي‌هاي ليگ برتر بايد بهتر باشد. ما سال گذشته هم همين مشکل را داشتيم و فکر مي‌کنم مسئولان مي‌توانند حداقل توپ‌هاي بهتري را براي بازي‌ها در نظر بگيرند. اين توپ‌ها از سوي سازمان ليگ در اختيارمان گذاشته شده و کيفيتش به درد بازي‌هاي ليگ برتر ما نمي‌خورد.


* از عملکرد خودت در بازي با آلومينيوم راضي بودي؟


اين را مربيان بايد نظر بدهند اما تا زماني که در زمين بودم تلاش خودم را انجام دادم. همه مي‌دانند در هفته‌هاي ابتدايي بدن‌ها به خاطر بدنسازي سنگين است ولي رفته رفته در شرايط مسابقه قرار گرفتيم و روند بهتري خواهيم داشت.


* بازي چهارشنبه با سايپا را چطور مي‌بيني؟


اين بازي بسيار سخت است. مي‌دانيم تمام تيم‌ها مقابل استقلال انگيزه دارند. درست است که در بازي اول خوب کار نکرديم اما مطمئن هستم 3 امتياز اين بازي را هم مي‌گيريم.


 

     آرش برهاني در خصوص آخرين وضعيت تيمش قبل از ديدار روز چهارشنبه با سايپا صحبت‌هايي را انجام داده که در زير مي‌خوانيد:

 

* جواد نکونام هم که به استقلال پيوست؟

 

او بازيکن بزرگي است و مي‌تواند به تيم ما کمک کند. با آمدن نکونام مطمئن هستم که تيم ما خيلي بهتر از قبل شکل مي‌گيرد و به آينده خوشبين مي‌شويم.

 

* ظاهرا جمع‌بندي‌ها به گونه‌اي بوده که نکونام کاپيتان استقلال شود.

 

نمي‌خواهم زياد در اين باره صحبت کنم چون در حيطه وظايف من نيست اما اعتقاد دارم بازوبند کاپيتاني براي کسي که از ميلياردها پول در کشورهاي عربي و ترکيه مي‌گذرد و به استقلال مي‌آيد کم است.

 

* شرايط تيمتان چطور است؟

 

مي‌دانم که در بازي اول فصل اصلا خوب کار نکرديم اما مطمئن هستم هفته به هفته بهتر خواهيم شد. به هواداران اين اطمينان را مي‌دهم که هفته‌هاي آينده علاوه بر بازي‌ها خوب 3 امتياز را مي‌گيريم.

 

* در تمرين ديروز ضربه محکم جانواريو يک توپ را منفجر کرد...

 

 قبلا هم گفته بودم توپ‌هاي بازي‌هاي ليگ برتر بايد بهتر باشد. ما سال گذشته هم همين مشکل را داشتيم و فکر مي‌کنم مسئولان مي‌توانند حداقل توپ‌هاي بهتري را براي بازي‌ها در نظر بگيرند. اين توپ‌ها از سوي سازمان ليگ در اختيارمان گذاشته شده و کيفيتش به درد بازي‌هاي ليگ برتر ما نمي‌خورد.

 

* از عملکرد خودت در بازي با آلومينيوم راضي بودي؟

 

اين را مربيان بايد نظر بدهند اما تا زماني که در زمين بودم تلاش خودم را انجام دادم. همه مي‌دانند در هفته‌هاي ابتدايي بدن‌ها به خاطر بدنسازي سنگين است ولي رفته رفته در شرايط مسابقه قرار گرفتيم و روند بهتري خواهيم داشت.

 

* بازي چهارشنبه با سايپا را چطور مي‌بيني؟

 

اين بازي بسيار سخت است. مي‌دانيم تمام تيم‌ها مقابل استقلال انگيزه دارند. درست است که در بازي اول خوب کار نکرديم اما مطمئن هستم 3 امتياز اين بازي را هم مي‌گيريم.

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    به نظر شما چه تیمی قهرمان لیگ ایران میشود
    از این وبلاگ چه قدر رازی هستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 114
  • کل نظرات : 18
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 61
  • باردید دیروز : 17
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 258
  • بازدید ماه : 934
  • بازدید سال : 4,284
  • بازدید کلی : 21,647
  • ارم لیگ های مهم